يزد - رييس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: رسانه اي کردن برخي مسائل به نفع انقلاب و نظام نبود.

به گزارش خبرنگار ايرنا "غلامعلي حداد عادل" روز پنج شنبه در همايش مبلغين و مبلغات استان يزد در محل مسجد حظيره اين شهر افزود: طرح برخي مسائل دروغ و موهن در مورد انتخابات و وضعيت زندان ها قبل از اينکه بصورت دقيق بررسي شود کاري خلاف شرع است.
وي تصريح کرد: متاسفانه برخي افراد بدون تحقيق و بررسي، مطالبي بيان و آن را رسانه اي کردند که به هيچ وجه به نفع نظام و انقلاب نبود.
حداد عادل با اشاره به حضور 85 درصدي مردم در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، آن را برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي و مايه عزت و اقتدار اين نظام عنوان کرد.
وي گفت: مردم با مشارکت در اين عرصه مهم، دلبستگي خود را به اهداف و آرمان هاي نظام و وفاداري خويش را به ولايت فقيه نشان دادند.
وي خاطرنشان کرد: بر خلاف ادعاي دروغين غرب و کشورهاي استعماري، برگزاري انتخابات در ايران اسلامي به صورت قانوني و با مشارکت حداکثري و در فضايي آزاد و سالم برگزار شد.
حداد عادل در ادامه با اشاره به در پيش بودن ماه مبارک رمضان گفت: روحانيون در اين ماه مبارک با تکيه بر آيات نوراني قرآن کريم، نسل جوان و مردم را راهنمايي کنند.
وي يادآور شد: معرفي دين و آموزه هاي مکتب بر اساس عقل و شرع، ماندگار و داراي اثرات مثبت عميق است.
حداد عادل گفت: شهيد مرتضي مطهري (ره) در طول حيات پربرکت خويش براي راهنمايي و ارشاد مردم و نسل جوان با تاسي به آيات کلام وحي در اين مسير گام نهاد.
وي با اشاره به سال اصلاح الگوي مصرف گفت: ماه رمضان يکي از زمان هاي مناسب براي تبيين اهميت و راه هاي استفاده بهينه از منابع کشور است.
وي تصريح کرد: بايد در قالب سخنراني و جلسات مختلف در طول اين ماه پر برکت، مردم را به مصرف صحيح منابع و صرفه جويي درست تشويق کرد.
همچنين مدير کل تبليغات اسلامي استان يزد در اين مراسم بر حضور جدي روحانيون در فعاليت هاي مختلف فرهنگي و تبليغي در همه مناطق استان در ماه مبارک رمضان تاکيد کرد.
حجت الاسلام "سيد محمد شريف حسيني کوهستاني" گفت: ولايت مداري و حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب اسلامي بايد در طول اين ماه و توسط مبلغان به مردم و جوانان منتقل شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا